sayyidul istighfar



Tuesday, October 13, 2009

words to my junior..

Hari ini wanie berbuka puasa dgn nurul, satu praktikal dulu..kat mana lagi kalau bkn kat BBB..ha2..sedap juga mknan kat ctu..selalu je ramai orang..lebih2 lagi ore kelate 'owner' nya..hmm,esok nak tunjuk draft tesis wanie kat En.Yusoff (supervisor). sbnrnya dah siap cuma nak bagi En Yusoff tgk kot2 ada bahagian yang terlepas pandang.harap-harap semua ok,insyaAllah.. Hmm..dah lewat mlm,tapi masih terasa nak post sesuatu jgk mlm ni..hmm apa ya?ok2..wanie nak tujukan sesuatu pada junior..junior Bulan Sabit Merah Malaysia Det.88E..
Adik-adik kak wanie sekalian, first and foremost, tahniah kerana dapat menjayakan Majlis Hari keluarga kali ni..kak wanie minta maaf kerana datang lambat hari tu disebabkan sedikit salah faham. hm..dalam kita berorganisasi ni sudah tentu ada yang kita rasa seronok, semangat dan kdg2 kurang berpuas hati..cuba tanganinya dgn berhikmah. setiap kali post mortem sesuatu program yg dibuat, pastikan ianya berkesan. jadikan senior sebagai rujukan.kami sedia membantu yang mana kami tahu dan mampu. organisasi kali ini cukup hebat dengan AJk yang begitu komited dan bekerjasama. tetapi kena igt apa yang kita buat, ramai yang sedang memerhati. termasuklah senior. kami turun, kami perhati dan kalau kami rasa perlu untuk kamu mengetahuinya, kami akan bgtau kamu. bukan bermaksud untuk masuk campur secara berlebihan tetapi perasaan dalam board BSMM sentiasa ada dan perasaan ingin melihat yang terbaik membuatkan kami tidak jemu2 turun ketika ada latihan untuk PPC. kak wanie tidak menyebelahi satu pihak saja tetapi melihatnya secara keseluruhan. kita nak jadi JUARA lagi kali ni kan?? kita kena tunjuk kejuaraan itu dari sekarang! unless u wanna wait for the miracle to happen..apa yang kamu buat setakat ini cukup baik dan mengambil berat antara satu sama lain..tetapi boleh juga ambil nasihat senior ataupun rakan2 satu Board sendiri. we are one team,right? maaf jika terkasar sewaktu 'meeting yg tak sengaja' tadi..

sebahagian dari juniorku pada hari konvo Pushpa..
p/s: keep up the good work my dear, and sometimes, touch up it wif other's opinion as well ok..and everything happen for a good reason..see u then..:)

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers Create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath Friendship tickers