sayyidul istighfar



Saturday, November 20, 2010

Sambutan Aidiladha

Hari Raya Aidiladha sudah berlalu..tapi takbir masih dialunkan..wah, ternyata seronoknya Aidiladha dengan takbir memuji Ilahi dapat didengari tatkala seusai solat..

Di Kelantan, Aidilfitri dan Aidiladha disambut dengan meriah..Sambutan Aidilfitri sama meriahnya seperti negeri lain, tetapi Aidiladha disambut lebih meriah dari negeri lain..Jemput datang ke Kelantan ya!

Bukannya malas untuk 'update' Bintang hati..tetapi dek kerana internet di rumah yang meragam dua tiga hari ni, menyebabkan wanie 'terdiam' seketika..Alhamdulillah, ianya sudah ok dan semestinya Bintang hati akan terus bercerita di sini, insyaAllah..

Kali ni, cerita hari raya la pulak kan..Walaupun esok,wanie dan keluarga akan bertolak ke Negeri Sembilan, wanie sempat 'curi-curi' masa untuk menceriakan blog kesayangan ini..

eh, kenapa nak pergi ke Negeri Sembilan?

Haa..sahabat sekalian, di sini ada sedikit berita gembira..Alhamdulillah, wanie nak 'posting' dah..dapat mengajar di Negeri Sembilan..Tapi sekolah mana belum diketahui, kena pergi lapor diri kat Seremban dulu..nanti, wanie bagitau kat sini wanie dapat sekolah area mana ya..

Oh ya, jom kita layan gambar-gambar ni..


Sementara menunggu kerja penyembelihan korban disiapkan, kami bergambar dulu..hee 

Raya di rumah..

ni kek batik Al-wanie..(pandai je bagi nama)

Puding triffle gaya ku..hee

Kehadiran sepupu wanie yang menceriakan semua..
Semoga mereka yang menjalani ibadah haji pada tahun ini, pulang dengan selamat dan mendapat haji yang mabrur..Berbahagialah..insyaAllah..:)

Di kesempatan ini, yang penting, wanie ingin mengucapkan selamat hari lahir buat abah wanie yang sangat wanie kasihi..semoga abah dipanjangkan umur dalam kerahmatan dan bahagia dunia dan akhirat..amiin..:)

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers Create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath Friendship tickers