sayyidul istighfar



Tuesday, October 9, 2012

Tudung dan selendang dari Koleksi Jelitawanis

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera...
Alhamdulillah...wanie sudah semakin sihat dan dipermudahkan oleh Allah untuk fully breastfeeding baby Dhiya tersayang ni...syukur..
hmm...wanie sekarang sambil berehat,sambil menjaga kesihatan diri dengan mengambil supplement tambahan untuk kekal cergas dan bertenaga. Maklumlah ada baby..masa kita pun berubah..Nak tahu supplement apa yang berjaya menawan hati ini? Tunggu entri selepas ini ya..(suspen la pulak..)

Kali ini wanie nak cerita tentang bidang baru yang wani ceburi. Sebenarnya bukanlah baru sangat wanie dalam bidang ni, mungkin baru rasa nak betul-betul serius..haa..tekalah...

Wanie sekarang sudah ada page sendiri di FB!! Page ini berkaitan dengan wanita lerr...hee..bisnes tudung..Nama page tersebut ialah "Koleksi Jelitawanis"..ehee..comeyy kan namanya..Jika berkesempatan, jenguk-jenguklah page wanie ni...dan jangan lupa 'LIKE' ya...KJ ni baru je di'launched' akhir bulan September lepas..
Ada macam-macam jenis tudung terbaru dan juga selendang..Dan stok tudung ini juga wanie ambil dari Kelantan! haa...original dari Kelate tu..
Antaranya....
sulaman mesin yang kemas di atas kepala...

bawal ros ini amat popular dikalangan remaja sekarang..



 Menariknya, harga kesemua tudung di sini adalah tidak lebih dari RM 40 !.
Jadi, jom la ke page wanie sekarang di : http://www.facebook.com/KoleksiJelitawanis
 Oh ya, sempena promosi pembukaan, pelanggan yang membeli tudung dari Koleksi Jelitawanis ini bakal menerima free gift yang comellll....:)


0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers Create your own banner at mybannermaker.com!
Daisypath Friendship tickers