sayyidul istighfar



Wednesday, December 22, 2010

Sudah daftar ke belum?

Wah, waah, wah....lamanya tak update bintang hati...banyak perkara perlu diselesaikan sebelum balik ke seremban..setiap hari ada je perkara nak dibuat..aih, sibuknyerr dia...hee...

Oh ya, dua hari lepas wanie dan sahabat wanie, cik ain telah pun menunaikan tanggungjawab kami sebagai warga negara Malaysia..ei eh, bangga lak..
ya, mestilah kan...


Kami sudah pun mendaftar sebagai pengundi/ pemilih...jangan buat-buat tak tau ya abang, kakak, adik tentang pendaftaran tu..anda yang sudah berumur 21 tahun, boleh terus mendaftar..

ini salah satu tanggungjawab pada tanah air...kan?

ianya tak ada tarikh tutup, cuma lagi awal lagi bagus...kami pun dah dikira lewat ni...ye la kan, dah 23 tahun...

Marilah sama-sama kita mendaftar..jangan ambil mudah dan tak kisah okay...sebab anda boleh dilabelkan sebagai warga yang tidak prihatin...di sinilah bermulanya keprihatinan anda...

Senang saja nak daftar..pergi je mana-mana kaunter SPR (kadang-kadang booth dibuka di pasar-pasar raya atau masa event tertentu), kat pejabat pos berkomputer dan kat tempat yang ditetapkan..
Oh ya, jangan lupa bawa kad pengenalan...
Senang dan cepat..

p/s: daftar kursus kahwin cepatt je pergi kan???? hee..:p 

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget