sayyidul istighfar



Monday, August 29, 2011

Raya yang ditunggu...

SubhanaAllah...sudah bersawang rupanya blog ni..lamanya tak dijenguk seperti dahulu...Maklumlah bila bekerja ni lain pula rutinnya..sampaikan ada rakan bertanya," blog wanie masih wujud or tak?" ha2..kelakar pula bunyinya...apa-apa aje lah..

Sedar tak sedar, Bulan Ramadhan sudah pun berlalu..hm, macam mana agaknya markah bulan ramadhan wanie??
Sekarang mama tengah sibuk menyiapkan juadah untuk esok..yeay, HARI RAYA!!!!!
Walaupun sudah besar panjang, perasaan nak menyambut hari raya tak pernah berubah..mungkin satu je kot yang berubah, DUIT RAYA. eheh..

oh ya, Syawal kali ini juga amat besar pengertiannya bagi wanie sekeluarga..InsyaAllah pada 2 September ini, wanie akan bertukar status menjadi status 'isteri'...Alhamdulillah..semoga dipermudahkan Allah..

InsyaAllah, jika berkesempatan, wanie akan 'update' blog ini nanti untk tatapan follower dan sahabat setia wanie...check it out!!

hmm..ok lah..masih banyak benda nak diselesaikan ni..jadi, di kesempatan ini wanie ingin mengucapkan 
Selamat Hari Raya Aidilfitri buat mama, abah, adik-adik,nenek, keluarga besar wanie,insan tersayang, guru-guru, anak2 murid, sahabat dan rakan-rakan, tidak lupa buat semua pengikut/ pembaca Bintang Hati ini...
Semoga lebaran ini membahagiakan kita dan orang yang kita sayangi...amiin..

hmm...malam raya ni, banyak-banyak kan lah bertakbir, mendengar takbir dan berdoa ya...
sekian,
Salam Aidilfitri dan selamat menyambut hari kemerdekaan kali ke-54...MERDEKA!!

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget