sayyidul istighfar



Saturday, August 8, 2009

kenapa pink?

pink? merah jambu? kalas? semua tu merujuk kpd warna yg sama..kalau kat sekolah dulu2, kwn2 yg kenal wanie sume ckp wanie ni mmg minat pink..diorang akn cakap, 'ala,tgk brg pn tau' ha2..hmm, ada setengah anggap org yg minat warna pink seorang yang gedik,manja n mungkin mengada-nagada..ye ke?ada ke macam tu? entah, bak kata nabil, 'lu pikir la sendiri'..


bagi wani plk,pink memberi makna yg sgt istimewa..warna yg lembut tu memberi ketenangan..sesuai dgn jiwa n kelembutan wanita..pink juga bermaksud kesucian..bukan putih je tau..pink sering dikaitkan dengan warna bayi..perasan x,rata-rata bayi mesti dipakai kan pakaian warna pink..sb,pink itu sensitif..sensitif? ya, disebabkan warnanya yg lembut,mudah terkesan,tercalar..terguris orang kata..he2..tapi yang pastinya,pink membawa kegembiraan pada wani..




jadi,orang yg minat pink x boleh dianggap gedik,mengada-ngada..sb pink pun mcm warna lain yang ada di muka bumi ni jgk...


wow,ipod...bestnya kalau dapat..tapi samsung wanie punya cantik juga..thanks tu Badio...;)















hu2...laptop ni antara laptop idaman wani....tapi dh dpt acer...alhamdulillah..

















adik wani,faisal tu suka n nk sgt PSP..tapi dia ckp ' klau warna pink xnak..'ha2...





















he...dah dapat bilik warna pink kat rumah...tapi ni bukan bilik i tau..hu,i miss my room....
ok lah..sekian saja pasal 'pink' ni..

p/s: ada seorang kwn kat matrik dulu panggil wani , pink panther!

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget