sayyidul istighfar



Wednesday, September 15, 2010

Syawal 1431H..

Wah..wah..lamanya tak update Bintang hati..maklumlah hari raya kan..hm, memang tak sempat nak mengadap laptop..hari ni baru ada masa untuk memberikan entri terbaru..

Pasal apa lagi..pasal raya lah..
Kali ni, wanie sertakan gambar seminggu berhari raya..
Alhamdulillah...syawal ini memang meriah seperti tahun-tahun sebelumnya..tetamu yang hadir sangat ramai pada raya pertama lagi..Sampaikan wanie tak sempat untuk mengambil gambar-gambar mereka..keluarga yang sudah lama tidak bersua menggamatkan suasana..hai..banyak cerita nak diberitahu..
Tahun ini, mama masak rendang..sedapp sangat..

Ok lah..jom kita tengok wanie bersama famili...

zasss...

Waktu ni mama tengah melayan tetamu di dapur..tunggu punya tunggu untuk ambil gambar bersama, tak jadi la pulak..ha2..tinggal kak ngah, faisal, abah n wanie je..he..


Keluarga Pak su datang..

Bersama nenek tersayang dan sepupu..

Macam artis pulak sepupu wanie sorang tu..haih...

Ni raya ke-3..pergi kenduri..alamak, kena bawa hantaran la pulak...berat ni. adehh..

Ni pula raya ke-4..majlis pertunangan..eh, bukan pertunangan wanie tau..hee..ni majlis pertunangan sepupu mama..

Rumah sepupu mama tu dekat dengan tadika kami masa kecik-kecik dulu..ni la TASKI kami..Taski At-Tarbiyah..

Raya ke-5 baru wanie balik kampung abah di Terengganu...haa...ni anak sepupu kami yang comey lote..
Nur Faiqah Dayana..comel sangat..pandai buat pelbagai aksi..hee

Mama dan Dayana..

semua berebut nak cium dia..

Nampaknya..tu la saja gambar raya yang wanie larat nak upload..upload banyak-banyak nanti berat pula page ni..hee..
-
-
-
Apa?? biskut raya cinta kasih??

Ada, ada...

Campuran cornflakes dan coklat..

Oklah..raya, raya jugak..keselamatan dan kesihatan kena jaga ya..
Esok ada perjumpaan dengan kawan satu sekolah rendah hari tu..tak ramai pun..yang rapat dan ada contact je..
Semoga anda berpuas hati...

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget