sayyidul istighfar



Thursday, November 11, 2010

selamat hari lahir Faisal dan ayahanda..

Sudah 15 tahun usia adik bongsu wanie ni, Muhd Faisal..Semalam 10.11.10 hari lahirnya..eh, cantik pulak tarikh semalam kan..Oh ya, Sambutan ini juga diraikan untuk abah kami 20 Nov ini. Awal, sebab masa tu mungkin wanie dah nak lapor diri untuk 'posting', insyaAllah..Kami sambut ala kadar saja, macam yang lain-lain juga..Maklumlah dah besar..kalau masa kecik-kecik dulu, mama selalu buat majlis dan ajak kawan-kawan dan jiran..tiup-tiup lilin tu yang best..ha2..
terkenang pulak..

Semoga adik sentiasa dimurahkan rezeki, menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat..:)

I love u!

Sama macam abang cik punya, tapi topping atas je sama..hee..nyum nyum.

Two from three heroes in our family..
Ok lah..selamat bergembira semuanya...happy happy ya..:)

p/s: entri untuk abah, 20 Nov ni ya, insyaAllah..:)

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget