sayyidul istighfar



Wednesday, November 24, 2010

Sudah melapor diri..

SAYA SEDIA! ehehe..macam spongebob pula..

Salam dari seorang cikgu..Waah..sudah jadi cikgu ya? hee..
Hai semua..lamanya rasa tak update sini..Wanie baru je selesai lapor diri di Seremban..Sekarang ada masa sikit di Pusat Akses kat perpustakaan ni, jadi gunakan lah sebaiknya..

Untuk pengetahuan sahabat sekalian, wanie dapat posting kat Bandar Seremban..SMK Tunku Ampuan Najihah..Alhamdulillah ok juga suasana sekolah tu..Tapi masih awal untuk wanie bercerita dengan lebih lanjut..

Tapi, wanie bersyukur sangat kerana ada seorang lagi rakan seperjuangan yang ditugaskan di sekolah yang sama..Kawan wanie tu juga dari Kota Bharu Kelantan..Ore kito..hee..Kami tinggal serumah.Ye la kan, merantau di negeri orang rasa ok la sikit sebab ada peneman..Tambahan pula bila rindukan keluarga..Alahai..masih homesick lagi cikgu wanie ni..

Biasalah, waktu mula-mula ni banyak perkara kena selesaikan..Borang itu ini dan macam-macam lagi..Tapi ada satu perkara yang membuatkan wanie teringat tentang praktikal tahun lepas..

Buku rekod pengajarannya juga warna oren!
Sama dengan warna buku rekod kebanggaan warga Fakulti Pendidikan UKM..

Ok lah, hari Jumaat ni, nak balik setelah 4 hari berada di sini untuk orientasi permulaan..Yahooo...cuti sebulan sebelum datang lagi untuk terus melaksanakan tanggungjawab sebagai guru..

Semoga dipermudahkan urusan dan dilindungiNya selalu..Amiin...

Cikgu Wanie sedia!

p/s: tak dapat nak upload gambar sebab tak bawa laptop merah jambu..:p

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget