sayyidul istighfar



Wednesday, February 17, 2010

dessert....anyone?

Sudah beberapa hari wanie di rumah..hee..baru ada kelapangan untuk memasukkan entri baru @ bintang hati..maklumlah bila di rumah, macam-macam nak dibuat kan..semalam kak ngah/ farah telah pulang ke kampusnya. mama, abah dan wanie menghantarnya ke stesen bas..ramai sangat orang semalam di tambah pula dengan bas yang lewat..ada juga bas yang tiba lewat 1 jam..haih..hmm, Alhamdulillah, kak ngah sudah sampai ke kampusnya di Kuantan pada jam 9.30 pagi tadi, sepatutnya pukul 7 pagi macam tu..
Oh ya, semalam dan dua hari lepas, wanie ada buat sup cendawan dan 'pencuci mulut' iaitu dadih coklat..ha2..kelakar juga..Sebenarnya, wanie suka juga masak-memasak ni tambahan pula, ia memang disokong..hee, peace..

ni dadih coklat wanie..huh, siapa yang buka ni?? nanti dulu.......hee :p

ni pula sup cendawan ala pizza..sedap? tanyalah my siblings..:p

 Masa tengah bersembang ngan family, ada la jiran wanie ni datang dengan adik dia..mereka selalu bermain-main kat halaman rumah..kalau mereka datang, kami pun teruja la, kan tak ada adik kecil..ha2..apa lagi, wanie pun sempat 'snap' gambar 2 orang tu..lagipun, diorang memang suka bergambar.hee..

Yang berbaju biru tu si adik, namanya Adam Saiful..cute kan?
he..di sebelahnya pula si kakak, panggil angah je..hee

p/s: tunggu post yang akan datang ya! daa..

2 comments:

Anonymous said...

secret: nak rasa sikit..he2...comelnya dua orang tu..wanie ni mmg suka sgt budak2 kan..ha2 :)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

bleh..apa salahnya..hee..hm, ya..suka sangat..:)

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget