sayyidul istighfar



Friday, January 29, 2010

Dapat hadiah..

Pagi tadi wanie ada amali (lab) untuk subjek 'biodiversity'..alahai, kena tengok bakteria dan juga eksperimen roti..ehehe..perlu sambung eksperimen kat bilik la ni untuk roti..Oh ya, ada satu kejadian pelik yang berlaku sebelum memulakan amali, sewaktu mendengar 'briefing' dari Dr.Nazlina, wanie terasa hendak pitam, badan seram sejuk..semalam dan pagi tadi memang terasa kurang sihat, kepala asyik pening..jadi, wanie duduk je kat kerusi dan mendengar Dr bercakap dari jauh..Alhamdulillah rasa hendak pitam tu berakhir setelah Dr memberi arahan boleh memulakan eksperimen dan wanie dapat melakukan amali tu dengan baik hingga waktu tamat..syukur sangat, kalau tak, mahunya tidak dapat buat amali tadi..eh, nampak comel je bakteria E.coli , Basilus subtilis, Pseudopodium aeruginosa dan S. aureus tadi..
hmm..lepas amali yang dijalankan selama 2 jam itu, wanie pergi berjumpa dengan sahabat baik iaitu cik maszeni..he..sudah lama tak berjumpa, hari ni baru rancang dan alhamdulillah dapat bersua di Zar Bakery, Pusanika seperti yang dijanjikan..hm..ada la juga benda yang kami ceritakan..termasuklah beberapa kisah lucu..amboi-amboi..macam sudah begitu lama tak berjumpa, ye la, kan kami tidak sama waktu kuliah lagi macam semester lepas..Tadi juga wanie dapat hadiah dari Mas..comel,cute, cantik..wanie suka sangat..nak tau? ni dia..
buku nota winnie the pooh..

Terima kasih Mas, ingat kat wanie..semoga persahabatan kita diberkati Allah dan saling sayang-menyayangi..

p/s: esok, insyaAllah kita pergi jalan-jalan ke The Mines pula.. :)

2 comments:

Anonymous said...

Hehe.... Lonely jd longly..

Anonymous said...

afwan cik wanie...
just a simple gift...
"persahabatan kerana ALLAH adalah ni'mat yang amat berharga"
~cik masz~

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget