sayyidul istighfar



Tuesday, January 12, 2010

SUSHI,please..

Sudah beberapa hari wanie tidak memasukkan entri baru @Bintang hati ini..hmm..ye la, masa begitu padat sekali dengan pelbagai aktiviti, termasuklah meninjau latihan PPC di kolej..hm..tetapi masih sempat juga wanie berjalan-jalan pada cuti minggu lepas..Memandangkan kuliah tidaklah banyak dan padat, jadi apa lagi, wanie ambil lah peluang sebegini untuk bersiar-siar..ha2..Antara yang tidak boleh lupa ialah apabila dipaksa makan sushi!..ooh..sushi itu..sebenarnya, wanie kurang gemar  makanan jepun itu, tetapi apa nak buat, orang suruh makan, jadi kita cubalah kan..dalam keluarga wanie pun, Faisal je kot dapat makan..haih..Usahkan sushi, 'yong tau fu' yang menjadi kegemaran orang ramai tu pun susah untuk wanie mencubanya..hu
Tapi kali ni, wanie dan kawan menikmati sushi di Sushi King..wanie pernah terfikir, macam mana lah mereka dapat makan makanan itu..rasanya tidaklah memberangsangkan..ditambah pula dengan rasa ikan, sotong dan udang mentah..hu..tapi bila wani cuba rasa jenis sushi yang di 'recommend' kan, iaitu 'egg mayo' (encik, betul ke ada nama ini?hee..)hmm..sedap juga benda alah ni..tapi, yang tu je kot yang boleh wanie makan..sedap juga ya!

haa..ni la 'egg mayo' tu..sedap..


ni paling wanie suka..ala..rasa ketam saja..mesti wanie boleh makan..ha2..

haa..kalau yang ni..minta maaf ya..sila habiskan..hee


huh..akhirnya..itu je yang dimakan..hee

Orang kata, belum cuba belum tahu..tak kenal maka tak cinta..eh?
Mungkin selepas ini, wanie dah boleh makan sushi walaupun separuh saja kan..tahniah..hee


p/s: nak buat sushi sendiri la..hmm..jom cari resepi..

2 comments:

Anonymous said...

ni ira..sedapnya..:)

Anonymous said...

ni ainur...hehe...first time mkn mmg kne mkn egg pnye..sbb yg len confirm x leh telan..hee..smpi skrg pn mkn egg sushi je..hehe..

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget