sayyidul istighfar



Saturday, June 12, 2010

Khatam Quran

Alhamdulillah semalam selesai sudah majlis khatam quran faiz dan faisal. Adik-adik wanie ni sudah lama khatam cuma baru ingat nak buat..ehehe..malamnya pula, abah menjemput ahli masjid di kampung kami untuk majlis tahlil pula..Alhamdulillah, ramai yang datang..

segak bergaya hero-heroku..gambar dari belakang pun boleh lah..depan imam juga tu..

faisal..ehehe

maaf abah dan ustaz, gambar ni tak ok..haih..

last but not least, with my dearest grandma..orang dah sikit, jom bergambar..:)

p/s: oh ya, nak upload kat Facebook gambar yang lain-lain juga, tapi...opps. i tak minat Facebook...so upload di Bintang hati lagi bagus..:)

1 comments:

Anonymous said...

manjanya dgn nenek.....=)

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget