sayyidul istighfar



Saturday, April 10, 2010

Perjuangan belum selesai

Salam ceria pagi Sabtu! hmm..sedar tak sedar, sudah tiba penghujung semester ni..wah..cepatnya masa berlalu..sudah berada di semester terakhir..maksudnya, tak lama lagi, wanie akan memasuki alam pekerjaan..yeah! sudah tidak sabar ni..hee..opps..ada final exam dulu ya..jangan lupa tu..sudah buat persediaan? insyaAllah, semuanya akan berjalan dengan lancar..
hmm..Di kesempatan ini, wanie nak ucapkan selamat menduduki peperiksaan akhir buat diri sendiri serta sahabat..sesungguhnya, perjuangan kita belum selesai..hadapinya dengan tabah dan bersungguh-sungguh, diiringi dengan doa, pengharapan kepada Allah dan tawakal..Jangan lupa minta restu dari ibu bapa ya..ya lah, kan doa mereka tiada hijab? jadi, terus sampai kepada Allah..wah..hebatkan? hm..

Jika peperiksaan yang lepas membuatkan kita meruntum sedih, ayuh, bertindak sekarang untuk mendapatkan kejayaan yang kita kehendaki. Jangan biarkan ia merosakkan cita-cita kita setiap semester. Jika semester lepas membuatkan kita tersenyum gembira dengan keputusan peperiksaan yang membanggakan, jangan samakan ia dengan semester ini..jadi, kena usaha ya.. Kita boleh!
Persediaan demi persediaan insyaAllah akan membuahkan hasil yang didambakan..eh, tunggu apa lagi, jom study! :)


p/s: "rabbi yassir wa la tu assir.." Ya Allah, permudahkan aku, jangan Kau susahkan..:)



2 comments:

Anonymous said...

wish u all d best for this final exam too..=) ainur comel..=p

Anonymous said...

good luck..:) rabbi yassir wa la tu assir..= secret.

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget