sayyidul istighfar



Saturday, April 17, 2010

saya sudah sampai..

Macam gula-gula kapas yang tebal!! itulah perasaan wanie bila memandang indahnya ciptaan tuhan ketika berada di atas awan..seketika, terfikir..."kalau duduk atas tu, jatuh ke tidak ya?" hee..:p

hm..alhamdulillah..wanie sudah sampai di UKM semalam..penatnya tapi kali ni tak bawa balik barang pun..laptop saja..maklumlah..balik untuk exam..1 paper pada 29 April ni..hm, semasa di rumah, wanie tak dapat nak 'upload'kan gambar-gambar aktiviti  kan? kali ni..sudah dapat upload..jom tengok..hm..tak ada la banyak sangat pun, cuma sekadar kenangan..:)

hm..ni la 'buddy' si cuddly bear..hadiah dari kak ngah ku sayang..i like!

Sambut hari lahir lagi...:p thank you my beloved family..

Sewaktu di kampung di Terengganu..comel!! ni anak sepupu wanie..namanya Dayana (pjg lagi namanya)..cucu sulung Ayah Ngah..

Reunion bersama shahirah..kat KBMall..kali ni, sha belanja sempena hari lahir wanie..terima kasih sha..:)

Seronoknya makan-makan kat sini..dapat tengok sebahagian Bandar Kota Bharu..

Yang ni pula cupcorn yang wanie buat hari tu..ada nama ni, "wanie's sweet corn" glamour gitu..

Bahan bacaan terbaru..

Sepupu yang suka bergambar..peace..Farhan dan Fatin..

waa..sudah nak balik UKM..bergambar bersama Syu sebelum terbang..

2 minggu lagi balik kampung lagi insyaAllah...sebelum tu..

" jawab exam baik-baik kak.." pesan mama dan abah tersayang...:)

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget