sayyidul istighfar



Tuesday, November 3, 2009

A day with chemistry teachers..

Semalam wanie dan kawan-kawan satu course pergi menjamu selera di..di mana..hee..di PIZZA HUT @ warta...asyik2 pizza hut..ha2..saje je..padahal jarang2 pun mkn pizza..sebab wanie lbh gemarkan KFC..tapi seronok juga makan2 bersama teman2 bakal guru ni..he..
Maka bermulalah perjalanan kami..

Hujan lebat mencurah-curah pada petang semalam membuatkan kami semakin bersemangat untuk mengharunginya..eh, betul la..thriller gitu..mana taknya, dgn guruh n kilat..takut..tapi dalam hati byk berdoa lah semoga perjalanan kami selamat..haih..macam terpaksa n wajib pergi plk rasa..ha2..yang paling sadis ialah cik ifa, basah satu badan dari hujung tudung ke hujung selipar..kuyup plk tu..lawak r pa..pastu jeles kat wanie sb xnampak basah sgt..well pa, wanie ada teknik r..hee..peace..oh ya,nak tau sape 'driver' nya?jeng3.. cik amirah kita lah a.k.a miyau..tahniah kerana anda memandu dgn begitu komited n yakin! tapi kan, klau xde kereta tu,mesti kami xdpt pergi juga..jadi, wanie nak ucapkan ribuan terima kasih kepada tuan empunya kereta..encik arif..terima kasih! hm, nak tgk kronologi perjalanan kami?

kami berhenti isi minyak kete jap..haih..isi minyak pun ramai2..?


Sementara tunggu korang p beli kat warta, wanie posing dulu ya..

hai yau, pilih menu ke control ayu tuu...hee..

wait..yau, mana diorang ni..pergi beli aiskrim ke buat aiskrim ni...hee

hmm, entahlah belalang..eh, entahlah wanie...diorang ni,,aku dh lapar..oh my lasagna( dalam hati)

ainur: xkira, ambik gmbr aku jgk..nak jgk..

miyau: ok2..aku tumpang sekali..
ifa: aku ambk gmbr korg..huh, gambar aku..?

wanie: ain, jom kita plk bergambar...

ain: ok2..korang baik cpt..nanti aiskrim jd lembut..he2..

ifa: nak posing ke nak makan..nak makan ke nak posing...?

wanie: pa, yg ni kita habiskan ke..?


ifa: hm, hbskan lah..jap g aku nk tapau air ni...he



Gembiranya petang semalam..insyaAllah, ada rezeki kita pergi lagi ya sama2..bunch of flowers to you ainur..:) licin...
p/s: nasib baik xde air meletup..hee..peace..

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget