sayyidul istighfar



Thursday, November 12, 2009

kemas bilik lagi!

Salam silaturrahim..alhamdulillah, segala puji bagi Allah..hari ini tepat jam 11 pagi tadi, tamatlah final exam wanie..Paper 'variasi sel dan tisu'..Terima kasih Puan Linda atas segala tunjuk ajar puan..saya suka metodologi dan cara gaya puan..hee..Oh ya, balik dari exam tadi, wanie menerima kehadiran tetamu yang juga kawan baik wanie, shahirah..he..ni semester terakhir dia, jadi tadi kami makan bersama, berborak-borak di bilik, sambil melihat wanie mengemas bilik..ha2..sebut je kemas bilik, alamak...banyaknya barang..tak larat nak kemas..bukan tidak suka mengemas, cuma terpaksa naik turun tangga untuk menyimpan barang di dalam stor yang berada di bawah..Tapi nak tak nak, kena buat jg..setiap akhir semester pun macam tu..kalau tak, mahunya kena campak barang-barang..hm, tapi selepas itu, Alhamdulillah, siap mengemas dalam jam 10 malam..haih..nampak besar dan luas pula bilik ni..hee..esok dah nak balik kampung..YES, balik kampung! semoga dipermudahkan urusan dan selamat sampai ke rumah..ah, penatnya..


p/s: berat la pula luggage ni..(luggage tuu) :p

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget