sayyidul istighfar



Monday, August 30, 2010

Bakal cikgu koir..

Sejenak melihat gambar-gambar di minggu-minggu terakhir di UKM, mengembalikan memori bersama rakan-rakan yang menghabiskan masa 4 tahun di UKM..ah, macam-macam yang kami buat bersama..Antara yang masih segar di ingatan ialah ketika mengambil bahagian dalam persembahan koir untuk Malam Anugerah Graduan Fakulti Pendidikan..haih, punyalah sibuk masa tu, macam artis buat persiapan untuk 'show' pula..hee..tak apa, walauapapun, itulah yang dipanggil pengalaman..

Jom imbau kenangan bersama Bintang hati..

bergambar di studio tempat kami berlatih..

kita bergambar dulu..

eh, interframe pulak wanie ni..hee..

Amboi..orang suruh berehat, diorang main piano pulak ye..Nak jadi ala Maksim ke? :p

Di hari persembahan..wanie kat tepi kanan sekali..ada lagi 2 orang kat tepi wanie..tapi tak muat gambar..hu..

Alhamdulillah..dah siap buat persembahan..jom, abadikan kenangan di belakang pentas..:)

hmm..nanti, kat sekolah, bolehlah jadi cikgu koir ek? he..

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget