sayyidul istighfar



Monday, August 2, 2010

Jalan-jalan cari buku

Semalam wanie ber 'window shopping' cari buku ilmiah/ akademik dengan fatin. Sepupu yang berusia 6 tahun..hee..macam ibu pula bila bawa budak kecil, tapi rasanya, ia lebih bagus dari berjalan sendirian. Lagipun, keletah fatin ini memang mencuit hati..Dia akan tunjuk semua barang yang dia nak, terutama kalau kita beli barang tu tapi dengan nada yang perlahan..

Contoh ayat yang biasa dia guna:
" Aten tak syampu lagi ni..kakak...Comel nye syampu Mickey tu.."

ha2..kadang-kadang nak tergelak pula..

Lepas tu, bila kemahuan tidak dipenuhi (takkan nak beli semua..hee) dia akan ok dan tidak marah, malah mengikut sahaja apa yang kita nak beli untuknya..
Seronok juga bawa si fatin ni, sebab dia tak kan buat kita bosan..

Fatin ni juga kecil je orangnya..kalau dia duduk sebelah wanie yang tengah memandu, wanie akan suruh dia pasang tali pinggang keledar tu..jadi, dia tak nampak la sangat pemandangan luar..pernah juga wanie terfikir, 'agaknya, orang tak nampak fatin dalam ni..' hee..

Fatin( memegang lukisan kucing) dan Feesha (anak sepupu mama)..Dua orang ni sahabat baik di Tadika semenjak umur 5 tahun lagi..memang baik bebenor ni..he..

Kakak doakan semoga Fatin dan Feesha menjadi anak-anak yang solehah, baik budi pekerti dan berjaya di dunia dan di akhirat, insyaAllah..

2 comments:

motivation Hijacked said...

'sy xda kamera, cik wanie.. bestnya nikon D700' (dgn nada perlahan)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

ooh..hm,kamera D700 xbest sgt, kita tunggu D701 ya..(semoga xde D701) hee..:p

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget