sayyidul istighfar



Saturday, August 21, 2010

Bunga Lili ku...

Bila tengok bunga-bunga hadiah hari konvokesyen wanie yang sedang layu di ruang tamu..huu..sedihnya..Bunga yang dihadiahkan oleh dia pun dah layu..eh, cik wanie ni..memang la, kan dah hampir 2 minggu..
hmm..seronoknya kalau selalu orang bagi bunga..(dituju kepada golongan tertentu..:p)..

Bunga lili, salah satu bunga yang paling wanie suka..ia sangat tahan lama..i like! tapi..dah nak layu sangat dah..hmm, terima kasih bunga kerana telah menceriakan meja wanie..:)

Di kelas tadi, wanie ada bagi 'pop kuiz' untuk para pelajar..semangat ni nak bagi markah mereka..hehe..
Sebenarnya, kuiz ni sangat penting dilakukan supaya pelajar tidak leka dengan pengetahuan yang ada dan selalu mengulangkaji pelajaran..Setidak-tidaknya, mereka tahu tahap pencapaian masing-masing setelah melalui kuiz sebegitu..

Kerja-kerja menyediakan soalan kuiz..siap!

Ok lah, nak 'mark' markah dulu..selamat bersahur bagi yang berpuasa. Bangun jangan tak bangun ya..:)

p/s: Pengalaman pertama 'drive' dalam hujan lebat petang tadi sewaktu perjalanan pulang dari tempat tuisyen..cabaran tuu..Alhamdulillah selamat sampai..:)

4 comments:

Amirah Madihah said...

kuiz utk nurse ade kak?hehehe..
selamat bpuase..slamat bsahur..:)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

hee..alamak, yg tu up sikit...hee
selamat berpuasa n bersahur juga..:)

ini bukan flickr said...

terbalikkan bunga tu supaya bila kering dia lebih cantik

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

dia: ye ke mcm tu..hm, tapi dh mcm layu sgt dh..hm, nak yang baru blh? hee :p

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget