sayyidul istighfar



Saturday, October 31, 2009

meh makan..

Nak taip ke xnak taip?nak,xnak,nak..haa kan dah taip..alang2,taip panjang je trus..hurm, hari ni xberlaku seperti yang wanie jadualkan..selalu xikut jadual.xberdisiplin ke wanie ni? Mungkin..bila ada saja perkara yang nak dibuat, sifat malas, rasa letih mengantuk dll tu selalu dtg.nak bt keje je malas,malas je nak bt keje..haih..apapun, semoga diri ini selalu diberi kekuatan untuk berusaha ke arah kecemerlangan..bak kata orang tu: guru ni kena bagi semangat kat orang..so, diri sendiri kena selalu bersemangat..hm,baiklah bos...Ada 3 paper lagi..keselamatan kimia, pembangunan insan dan kewarganegaraan dan variasi sel & tisu. lepas tu..time to balik kampung! 13 Nov jam 9.30 pagi,insyaAllah wanie balik kampung..yeah!..tapi sekarang pun dah teringin nak balik ni..haih..sabar ya wanie..dah x lama dah..tadi makan petang bersama miyau n ainur..apalah yang kami bualkan..pasal syurga cinta..i mean, filem syurga cinta..kelebihan dan kekurangannya..bukan apa, sbg peminat filem2 melayu ni, kami rasa ada patut sesetengah perkara diberi lebih penelitian untuk penghasilan filem yang lebih bagus. contohnya, dari segi skrip dan penataan pelakonnya..selain tu, nilai-nilai sebagai orang islam juga mesti dijaga agar tidak keterlaluan dan terlampau..dalam filem ni, wanie suka dengan muzik latarnya yang sesuai dengan jalan cerita dan scene..
Hm..nak letak gambar apa ek? haa...ni la yang menambat selera kami tadi...selera datin2..ha2..alhamdulillah, ni rezeki pada hari ni..


ni yang wanie punya..tomyam ayam..(dah 3 tahun mkn ni..haih..)
ni plk miyau punya: ABC (dah lama sgt mengidam cik mirah ni..) ni ainur punya:nasi goreng ayam black paper (suka sgt ayam black paper..he..)

p/s: wanie suka tgk cite epik @ cite yang based on true story..feeling gitu..

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget