sayyidul istighfar



Thursday, March 25, 2010

Boleh jadi ulat buku??

Menghadiri pesta buku memang menjadi kesukaan wanie. masa kecik-kecik dulu kan, pernah menunggu-nunggu abah pulang untuk membawa kami ke pesta buku..hee..Di rumah, memang kami adik beradik diterapkan amalan membaca..sebab tu, lah bila ada peluang mengunjungi mana-mana pesta buku, jadi teruja lah wanie..ha2..hm, Alhamdulillah, semalam wanie bersama kawan-kawan dapat mengunjungi Pesta Buku Antarabangsa 2010 di PWTC..tambahan pula, Fakulti Pendidikan memberikan pengangkutan percuma bersama Bas UKM..cuma bayar RM5 sahaja untuk makanan..suka!!

hm..sebelum kita menjelajah dewan...apakata kita isi perut dahulu..sedap, ayam goreng berempah..

 
Antara salah satu pintu masuk..posing dulu ya...

masuk2 terus jumpa icon kesukaan!! ana muslim...waahh..comel..

kami bergambar berlatarkan pencalonan anugerah untuk kategori masing-masing. contohnya, kartunis terbaik, komik terbaik dan lain-lain..

waah..yang ni memang betul-betul gembira..dapat berjumpa antara motivator yang wanie suka, iaitu Dr.HM Tuah..

ni kat dalam Galeri Karangkraf..sangat menarik..i like! 

abang badut ni juga yang dipilih untuk bergambar..

ni dah nak balik ni..dari kiri: Aliza, Aidah, Wanie dan Amirah..kami minta tolong abang yang jaga pintu masuk ni ambik kan gambar kami..terima kasih ya!

Pulang dengan kaki yang penat, banyak juga berbelanja, namun berbaloi kerana berbelanja untuk santapan minda dan rohani..insyaAllah..:)

6 comments:

Anonymous said...

best2..nak p juga...

Anonymous said...

best2..nak p juga...

motivation Hijacked said...

Sy blh jd ulat gonggok... Eh eh, selipar dia samadgn ana muslim tu

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

anonymous: hee..nak pg juga? cpt..sampai 28 mac pesta buku tu..

motivation hijacked: xpe..ulat gonggok kan cute..ya, lebih kurang, tp xde bunga kat atas kasut sy..:p

mastura87 said...

4 tahun mas kat ukm...tapi lum pernah gi PWTC...huhu..sedihnya...tapi sy mmg suka membeli buku2 nie...xyah tggu pesta, mmg hobi singgah kedai buku...=)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

mas: tu r..wanie pun lalu je dpn PWTC..masa pesta buku tu la baru dpt masuk..hee..eh, blh jadi ulat buku juga mas!! :)

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget