sayyidul istighfar



Friday, March 19, 2010

Manik merah jambu..

Jalan-jalan di Bandar Baru Bangi ni memang seronok juga! lebih-lebih lagi dengan motosikal..
Selepas makan tengahari tadi, wanie ronda-ronda di sekitar Bangi dengan Mas..Nak ke Ariani, maklumlah tudung di situ semuanya cantik-cantik..galeri muslimah gitu..kan Mas?hee..Selepas tu, kami singgah di PKNS Bangi..hmm..saja je..eh, sebenarnya ada tujuan..nak tambah koleksi manik wanie..maklumlah, warna merah jambu belum ada ni..tak lengkap rasanya tanpa warna itu..haih..jangan marah ya..hee...
Kami menghilangkan dahaga sejenak di Restoran Cempaka Rimba, bersebelahan dengan KFC di PKNS tu..hm, jus belimbingnya sedap juga! Dekorasi di dalam restoran itu memang kena dengan namanya..hmm,siap ada sarang burung tuu..

Mas dan cincaunya..cun nya cik maszeni..:)

huuu..bestnya jus ni...

manik-manik comel...:)


3 comments:

Anonymous said...

ek eleh.. mcm sengaja je plastik ariani tu dimasukkan skali

Anonymous said...

owh wani memang begitu..
yer ler sebagai bukti ngeh3..
hehe nantikan imej baru wani dengan tudungnyee
wani, thanx2 ya air cincau tu plus 'cun' haha
=)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

plastik tu dh mcm tu..lagipun dia yg nk masuk jgk..huu..

mas: ok mas..:)

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget