sayyidul istighfar



Thursday, March 18, 2010

Cross Stitch..i like it!

Semalam wanie tak berkesempatan untuk meletakkan entri baru @Bintang Hati ni..maklumlah agak sibuk dengan latihan koir untuk Malam Anugerah Graduan Fakulti Pendidikan nanti..alahai..sudah lama tidak berkoir..

Tak apalah..paling kurang, dapat menyumbangkan sesuatu buat Fakulti kesayangan ni..oh ya, selain itu, wanie dapat juga bermesra dengan mereka dari program selain kimia..mereka memang bagus dan kelakar..haih..
Bila kat bilik, ada juga aktiviti untuk dibuat..baru terfikirkan hobi ini setelah merasa teramat bosan hari tu..itulah yang dikatakan setiap yang berlaku ada hikmahnya..maknanya, dapatlah juga wanie mengisi masa lapang dengan meng'kreatif'kan diri..hee..semalam, ini yang wanie hasilkan..jeng..jeng..jeng..
wanie ber 'cross stitch'.

ini alatan yang diperlukan..

hee..ini yang dah siap..ada nama lagi tuu..boleh letak handset, kunci, duit pun boleh..

Ini pula pandangan belakang..'logo'ku...peace..

Semua ini dilakukan dengan jahitan tangan, termasuk jahit tepi..maklumlah tiada mesin jahit di sini..hee..

p/s: sila jangan gelak ya..:)

3 comments:

cahaya yg t'pelihara said...

salam wanie..
dah lama mas berminat nak bljr mengait..
de jual ke buku2 mcm nie?

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

salam mas. ye ke..hm, best kan..ya,ada jual buku2 cara mengait dan sulaman tu semua kat kedai buku..tp yg atas ni,wanie guna silang pangkah biasa saja..mas pun blh wat ni...:)

Anonymous said...

heee

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget