sayyidul istighfar



Monday, March 22, 2010

My 23rd birthday...

21 Mac 1987..
Hari bersejarah buat mama dan abah serta keluarga wanie..hari ni, 21 Mac 2010..genaplah 23 tahun usia Nur Hazwani Binti Pauzi..hm..sambut di dalam bilik wanie je..tak pe lah, bilik kan cantik..:p
Terima kasih, syukran jazilan buat mama dan abah kerana melahirkan diri ini, mendidik dan menyayangi kakak..sayang semuanya..nanti mama dan abah mesti baca blog kak ya..hee..
Ya Allah kurniakan kebahagiaan buat kedua ayahanda dan bonda ku serta insan-insan yang ku sayang dan cintai..:) amiin Ya Rabb...
kenangan di Pantai Cahaya Bulan..kak ngah dan abang cik tiada dalam gambar..hee..yang kecik-kecik tu sepupu..

hm..wanie juga nak ucapkan terima kasih kepada keluarga wanie, pensyarah, sahabat-sahabat serta para junior kerana turut 'wish' wanie..kepada Izni, Ainur, Mirah
dan Ifa..tq very much for all the presents..I love them so much...:)


tq..oh ya, strawberry tu wanie beli tau..hee..saja letak..

p/s: bertambah usia, bertambah tanggungjawab.
semoga peribadi mahmudah menghiasi diri
amiin..

1 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Lahir..semoga panjang umur, murah rezeki, selalu sihat,happy n comey sokmo..:)hehe
~ someone secret~

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget