sayyidul istighfar



Tuesday, March 16, 2010

Rindu 'semua orang'

Hari ni rasa sunyi sangat..hm..entahlah..mungkin rasa rindu nak balik rumah..
Macam mana lah keadaan nenek wanie..mama kata nenek sudah semakin sembuh dari pembedahan lutut beliau..insyaAllah semakin baik..sayang my cik..

Memang hari ni wanie tiada kelas. Jadi, duduk dalam bilik saja. hm, waktu macam ni lah, perlukan orang untuk diajak berbual..tapi ye lah, semuanya sibuk dengan kerja masing-masing..Alhamdulillah ada peneman setia wanie, buku-buku lah yang sangat setia tu..
Tapi, baca buku ni mana la larat dari pagi hingga petang..haih..nak keluar jalan-jalan, tak berapa sihat hari ni..kesihatan tak optimum.

hm, hujan renyai-renyai..macam faham pula perasaan wanie..waa..
Yang peliknya, nak layan internet pun sudah tak larat sebab tak tau nak tengok apa..nak layan Facebook, memang tak minat, sekadar tengok gambar-gambar yang di 'tag' bolehlah..nak tengok video dalam youtube pula, sedih tak dapat tengok 'My name is Khan'..cerita orang putih? sangat tak minat..macam-macam lah wanie ni..

Oh ya, tadi, wanie sempat melihat gambar perkahwinan rakan baik wanie, Syahida Ishak sewaktu di SMKA Naim Lilbanat yang telah selamat diijabkabulkan pada 13 Mac 2010 lalu..Wanie tak dapat balik untuk menghadiri majlis walimahnya kerana perlu ke Melaka untuk projek kursus..Apapun, wanie ada kirimkan hadiah buat Sya dan suami..Tahniah Sya..:) Wanie doakan Sya berbahagia dan menjadi isteri yang solehah..amiin..
Selamat melayari bahtera cinta halal anugerah Allah Maha Mengasihi..


Tapi, nanti jangan 'balas dendam' tidak hadir ke majlis kahwin wanie pula ya..hee..hm,insyaAllah, semoga Allah mempermudahkan urusan hambaNya..

p/s: rindu 'semua orang'..huu

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget