sayyidul istighfar



Friday, March 5, 2010

The new designer..

Petang tadi, tiba-tiba rasa nak melukis lagi..'sketch book' sudah lama tidak diconteng-conteng..sambil-sambil melukis tu, sempat juga memasang impian..alahai wanie ni, nak jadi cikgu yang berinovasi gitu..insyaAllah..
Bukannya selalu sangat melukis, kalau terasa kebosanan yang amat, barulah wanie rajin keluarkan pensel warna, crayon, water colour marker semua tu..setelah itu pula, gelak-gelak sendiri dengan lukisan yang dihasilkan..haih..
Kalau sewaktu bercuti di rumah, sepupu wanie, Fatin tu selalu je suruh wanie lukis apa yang dia nak..hee..kadang-kadang tu minta lukis patung barbie dia..serabainya tengok rambut si barbie fatin tu..ha2..nak tak nak, kena la lukis.
Kalau cantik lukisan tu, dia suruh pula lukis yang lain..kononnya, puas hati la kakak dia ni lukis..ha2..lawak sungguh Aten..

hmm..nak tengok apa yang wanie lukis tadi? jangan gelak okey...

hee..ni jubah moden..siap ada 'handsock'..:p

ni pun jubah..ada dua lapis tu..:p

p/s: bukan untuk tujuan jualan...(macam ada yang nak tempah..ha3..)

4 comments:

Anonymous said...

boleh buka boutique pasni....^^ ainur

Anonymous said...

wanie, x sangke ader bakat terpendam rupenyer hee..
memang leh jadi designer nie..
n bolela wani design for my wedding clothes t ;)

Nur Hazwani Binti Pauzi said...

boleh2..tempahan dibuka sekarang..he3..huh, lukisan mcm budak2 aje..:p

Anonymous said...

wawa sudah dibuka..jom p tempah =)

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget