sayyidul istighfar



Tuesday, March 23, 2010

Presint-2 on show..

Sehari sebelum hari lahir wanie, kami ke Putrajaya..ada pertunjukan belon udara panas kali ke-2 di Presint 2, Putrajaya..hm, kami? hee..yang join ialah kawan-kawan sekolah naim dulu, iaitu Mirah, Ninie, Mira, Ajie dan wanie!! Seronok sangat..mana taknya, setiap benda ada je lawaknya..terutama lawak Ajie tuu..ha2..

Pertunjukan belon tu diadakan pada waktu petang..tapi kami memulakan perjalanan lebih kurang jam 2 petang..sebelum tu, isi perut di Alamanda dulu..hm..apa yang seronok ya? eh, ni pertama kali wanie tengok bagaimana belon yang besar tu dinaikkan..sebenarnya, ada hajat nak naik belon yang dikhususkan untuk pengunjung tu, tapi..alamak..ramainya orang beratur!! tak sempat ni, tiket cuma ada 300 je..hm, tak apalah, bergambar je lah..hee..

Oh ya, jangan tak tau,kami dapat bergambar dengan DJ Suria FM..siapa? Linda Onn, Halim Othman, Tuah..jangan jeles..hee..tapi mirah dan Ninie dapat bergambar dengan Dafi dan Rizal lagi( hero remaja) ..punyalah teruja mereka tu..:p

Pada jam 8 lebih gitu, ada pertunjukkan bunga api...cantik! selepas itu, kami bertolak pulang dengan rasa gembira dan puas hati..Alhamdulillah..:)

ok, Jom layan gambar..
sebelum pertunjukkan bermula, jom jalan sekitar tapak jualan..

ehehe..sukanya dapat bergambar dengan Linda Onn..tq..

huh, tiket tak dapat beli ni..ramai sangat orang..tak apa lah, meh jalan sekitar tasik yang indah ni..

wah..bola besar..'water ball'..

macam innocent je belon ni..cute..:)

ni kat dalam 'Masjid Besi'..cantik sangat masjid ni..Subhanallah..hmm

5 ex- Naimians..peace..dari kiri: wanie, ninie, mira, ajie dan mirah..

bunga api yang cantik!!

Terima kasih pada Ninie kerana sudi membawa kami dengan keretanya..terima kasih kawan!

p/s: keesokan harinya birthday wanie..:)

1 comments:

Anonymous said...

wawa bestnyerr

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget