sayyidul istighfar



Sunday, October 24, 2010

Entri main-main

Baiklah teman-teman (macam indonesia la pula), Hari tu, alamak, lupa pula tarikhnya, sepupu wanie, fatin menyambut hari lahirnya..ia disambut bersama abangnya juga iaitu fakhrie..kesian fakhrie, hari lahirnya jatuh pada bulan puasa, jadi tak ada orang sambut dengan kek pun...ehehe..jadi, buat untuk dua-dua sekali lah kali ni..

Happy birthday my sweet cousins..:)


Sambil menunggu kek sampai..

Oh ya, hari tu wanie ada 'upload' gambar anak sepupu wanie si Dayana kan?Ha..ni gambar dia lagi..cak!


Sedang memerhati..

Itulah saja entri main-main hari ni...

ya? apa? perkembangan terbaru wanie? hee...sekarang ni wanie dah join 'membership' Watsons..
tak percaya?

tengok ni:

-



-



-




-




siap ada kad lagi..:p

Nak tau lebih lanjut, layarilah www.watsons.com.my

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget