sayyidul istighfar



Friday, October 22, 2010

KMNS dihatiku..

Selamat hari jumaat semua..penghulu segala hari..
Jadi, sudah ada rancangan hari ni? Di kelantan, hari ni hari minggu..mesti ada yang nak keluar jalan-jalan, makan-makan, ziarah menziarahi, ataupun nak duduk berehat di rumah saja. Terpulanglah kepada individu..

Semalam, wanie ada buka 'folder' gambar-gambar sewaktu di matrikulasi dulu, Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan di Kuala Pilah..Alahai, rindunya zaman tu..walaupun ia tak lah menyimpan banyak kenangan kerana sekejap je di matrikulasi, 1 tahun je, tetapi, memori tu tetap diingati..
Mana taknya, waktu tu la wanie pertama kali tinggal di asrama..fuyoo..cabarannya sungguh besar..

Tetapi, dengan kehadiran rakan-rakan seperjuangan dari sek. naim juga, dapatlah mengubat rasa rindu, 'homesick', dan mengeratkan persahabatn kami sehingga sekarang..

What a wonderful moment!

Masa tu, wanie dan rakan-rakan belum memiliki kamera digital sendiri. yang ada pun kamera filem (kodak)yang begitu kami jimatkan untuk acara-acara tertentu..alahai, 'budak-budak'nya rasa diriku ini bila menatap gambar-gambar silam..
nak tengok juga?

jom...
nanti anda teka mana satu wanie ya.. :p

Ni adalah praktikum wanie H3P3..ataupun Hayat 3 Praktikum 3

Ni pula antara Naimians yang turut bersama...

Nak bermain bola jaring ni..posing dulu..

Sewaktu acara yang praktikum kami anjurkan..sangat seronok!

Checkpoint wanie dan ain..

Sekarang ni, semua dah ada tanggungjawab masing-masing, yang dah kerja pun ada kot..

ok, cik wanie nak berpantun ni, ewah..

Nasi kerabu nasi dagang,
enak di makan setiap hari.
kalau ada umur yang panjang,
nanti boleh jumpa lagi.

p/s: kredit kepada ain roslan a.k.a ain tulipps untuk gambar-gambar di atas..jasamu dikenang..hee..

0 comments:

Post a Comment

Doa buat ibu bapa yang dikasihi

Doa buat ibu bapa yang dikasihi
There was an error in this gadget